Qualifications:
- Bachelor’s Degree in Computer Science or related field.
- Minimum of 2 years in IT support and network.
- Basic understanding of PC hardware set-up and configuration.
- Strong knowledge of Microsoft based operating systems with emphasis on Windows XP/ Windows 7, Knowledge of Windows Server 2003 / 2008 would be a
plus.
- Experience with using and troubleshooting Outlook within a network environment.
- Experience with using and troubleshooting Microsoft Office with emphasis on MS Word, MS Excel and MS PowerPoint.
- Good command of written and verbal communication skills both in English would be advantage.
- Enthusiastic and work hard.
- Minimum of 2 years in IT support and network.
- Basic understanding of PC hardware set-up and configuration.
- Strong knowledge of Microsoft based operating systems with emphasis on Windows XP/ Windows 7, Knowledge of Windows Server 2003 / 2008 would be a
plus.
- Experience with using and troubleshooting Outlook within a network environment.
- Experience with using and troubleshooting Microsoft Office with emphasis on MS Word, MS Excel and MS PowerPoint.
- Good command of written and verbal communication skills both in English would be advantage.
- Enthusiastic and work hard.
Responsibilities:
- To respond to enquiries from users and help them resolve and hardware or software problems and provide them necessary training and advice.
- To analyse helpdesk activity and make recommendations for increased organisational efficiency and effectiveness.
- To maintain the network and workstation hardware and software.
- To analyse helpdesk activity and make recommendations for increased organisational efficiency and effectiveness.
- To monitor network to ensure network availability to all system users and perform necessary maintenance to support network availability.
- To analyse helpdesk activity and make recommendations for increased organisational efficiency and effectiveness.
- To maintain the network and workstation hardware and software.
- To analyse helpdesk activity and make recommendations for increased organisational efficiency and effectiveness.
- To monitor network to ensure network availability to all system users and perform necessary maintenance to support network availability.
บริษัท ไอทีมสตูดิโอ จำกัด
เป็นบริษัทที่ให้คำปรึกษาและให้บริการทางด้านการสรรหาและคัดเลือกบุคลากรกลุ่มงานระบบสารสนเทศ (Information Technology)โดยเฉพาะ บริษัท ไอทีมสตูดิโอ จำกัด ได้เริ่มก่อตั้งในปีพ.ศ. 2550 ด้วยทีมงานที่มีความรู้และความเข้าใจในการสรรหาและเชี่ยวชาญในการคัดเลือกบุคลากรให้ตรงตามความต้องการเฉพาะด้านในธุรกิจแขนงงานต่าง ๆ ในด้านงานสารสนเทศเป็นอย่างดี ด้วยความเข้าใจและระบบฐานข้อมูลที่มีประสิทธิภาพ จึงทำให้บริษัทลูกค้าชั้นนำหลายแห่งยอมรับและใช้บริการของเราอย่างต่อเนื่องมาโดยตลอดจนถึงปัจจุบัน จึงมั่นใจได้ว่าผู้สมัครที่ผ่านกระบวนการสัมภาษณ์และคัดเลือกจากทางบริษัท ก่อนจะส่งให้บริษัทลูกค้าพิจารณา จะเป็นบุคลากรที่มีคุณภาพและเหมาะสมตรงตามตำแหน่งงานที่ลูกค้าต้องการ
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น